Elektronik Belge Yönetim Sistemi

7/24 On-Line Hizmetlerimiz

Sayın Üyemiz,

Sizlere daha iyi ve kesintisiz hizmet verebilmek adına Balıkesir Sanayi Odası olarak 01.01.2021 tarihi itibari ile  Elektronik Belge Yönetim Sistemi’ne geçmiş bulunmaktayız.

TOBB tarafından belirlenen yüklenici firmanın düzenlemiş olduğu eğitim sürecinin ardından, kurumumuzun iş akışlarına uygun bir şekilde sistemi optimize edip, test çalışmalarımızı tamamlayarak 01 Ocak 2021 tarihi itibariyle aktivasyonumuzu yaptırdık. Bu sayede artık odamızda kurum içi ve kurum dışı tüm yazışmalar, gelen-giden evrak yönetimi ve tüm iş akışları, sistem üzerinden yapılmaya başlamıştır.

Geçiş süreci sonunda Odamız, kurumsallaşma konusunda önemli bir adım atarak sistemi aktif olarak kullanan odalardan biri haline gelmiştir. Elektronik Belge Yönetim Sistemi'nin Odamız açısından hızlı hizmet sunumu ve ihtiyaç duyulan belgelerin hızla bulunabilmesi vb. birçok kolaylık sunmasının yanında artık yazışmalar, ilgili kişi/kurumlar tarafından, on-line olarak veya barkod okuyucu yardımıyla da kontrol edilebilmektedir. Kısa adı EBYS olan  sistemin zamandan ve kırtasiye masraflarından tasarruf sağlaması yanında, içinde bulunduğumuz COVİD-19 salgını gibi ileride çıkabilecek olumsuz durumlara  karşı iş ve işlemlerimizin aksamaması için sizlere kesintisiz hizmet verme noktasında Odamızı hazır hale getirdi.

Ayrıca Oda kayıt sicil sureti, faaliyet belgesi gibi Odamızdan sıklıkla almış olduğunuz belgeleri 7/24 sistem üzerinden alabilir, dolaşım belgeleri A-TR, Euro ve Menşe Şehadet belgelerinin TOBB MEDOS sistemi üzerinde talep ve onaylarını görebilir, aidat ve borç sorgulama işlemlerinizi yine sistemlerimiz üzerinden zaman kaybı yaşamadan yapabilirsiniz.

Bu işlemleri  Balıkesir Sanayi Odamızın web sitesi (www.bso.org.tr) üzerinde yer alan Online İşlemler menüsünden     ( https://www.bso.org.tr/hizmetlerimiz/online-hizmetler) gerçekleştirebilirsiniz.

Saygılarımızla