Yeni Normalde Satış ve Pazarlama Eğitimi Gerçekleştirildi

Image

   Dr. Barbaros KON'un sunumuyla "Yeni Normalde Satış ve Pazarlama Eğitimimiz" üyelerimizin katılımı ile 12 Ekim Pazartesi günü online olarak gerçekleştirildi.

      Eğitimde; 

  • Değişim Yüzyılında Yeni Normal

  • Müşteri Kimdir ve Ne İster?

  • Müşteri Beklentileri ve Hizmet Kalitesi

  • Markalaşmış Müşteri Deneyimi

  • Müşteri Memnuniyeti, Müşteri Sadakati ve Müşteri Odaklılık

  • Yeni Normalde Satış

  • Psikolojik Satışın Kilit Faktörleri

  • Yeni Satış Modeli “Satışın Yeni Psikolojisi”

  • Yeni Normal Koşullarında Müşterilerde Güven Uyandırma

  • Özellik mi satar? Fayda mı? “BFN”

  • İtirazlarla Başa Çıkma ve İtiraz Karşılama Yöntemleri

konularına değinildi.

Eğitim sunumu için tıklayınız.

Eğitim sırasında bahsi geçen makale linkleri ve kitap önerileri aşağıda belirtilmiştir. 

  1. http://www.humanica.com.tr/kariyerimde-ben-olabilmek/
  2. http://www.humanica.com.tr/hayat-amacim-ve-ben/
  3. http://www.humanica.com.tr/kariyerimdeki-tutkular-ve-ben/
  4. http://www.humanica.com.tr/cevheri-mucevhere-dondurmek/
  5. http://www.humanica.com.tr/gunumuzdeki-ve-gelecekteki-insan-kaynaklari-yonetimi/
  6. http://www.humanica.com.tr/kusaklari-anlamak-yonetmek/
  7. http://www.humanica.com.tr/performansinizi-gercekci-hedeflerle-yonetin/
  8. http://www.humanica.com.tr/degisim-yolunda-ilerlemek-icin-once-farkinda-olmak-gerekir/
  9. http://www.humanica.com.tr/isveren-markasi-olmak/
  10. http://www.humanica.com.tr/bir-aile-sirketi-neden-kurumsallasamaz-ve-batar/
  11. http://www.humanica.com.tr/virus-sonrasi-gelecekteki-sirketim/
  12. http://www.humanica.com.tr/yeni-dunya-duzeninde-musteri-iliskilerini-ve-verilerini-yonetmek/
  13. http://www.humanica.com.tr/rekabette-var-olabilmek-icin-yetenegi-yonetebilmek/

 

Kitap önerileri için tıklayınız.


Haberler, basın duyuruları ve etkinliklerden ilk sizin haberiniz olsun. E-bülten listemize kaydolun.